תוכן עניינים
יש לכם משרד שתרצו להשכיר? או מס’ משרדים? וכעת אתם חושבים על השיווק, ועל הדרכים להפיצו. משרד שמיועד להפצה ללא לקוחות אשר יצפו בו, הוא משרד שאחוזי ההשכרה שלו, ישאפו כמעט לאפס. כמו שיווק של עסק, כך עובד שיווק של משרד להשכרה. אנו צריכים לחשוב על דרכי השיווק היצירתיות ביותר, במטרה לחשוף אותו לכמה שיותר מתעניינים רלוונטיים.
במאמר זה, נדבר על הערוצים שבהם יהיה ניתן לפרסם את משרדינו, ולהגיע לקהלים רלוונטיים.
מספר דגשים לפני הפרסום
הנה מספר דגשים לפני הפרסום:
- בחרו ערוץ שיווקי ממיר ומיידי (כמו: Google ADS).
- נסחו את המודעות בצורה הטובה ביותר.
- בדקו שהערוץ השיווקי באמת מביא עימו גולשים רלוונטיים.
- בקמפיין ממומן, בחרו את מילות המפתח הכי רלוונטיות (כנ”ל לביטויים בעלי חיפושים נמוכים).
- צלמו את הנכס בצורה שתחמיא לו כמה שרק אפשר.
- פרטו ככל הניתן על המשרד, מה אתם מסוגלים להביא במחיר, מהו כולל, וכו’.
לוחות פרסום – WinWin ו- יד 2
כל משרד המיועד להשכרה, צריך חשיפה. לפניכם עומדות שלושה אופציות:
- יד2 – ניתן לפרסם את המשרד בקטגוריה: “נדלן מסחרי” באתר יד 2.
- WinWin – ניתן לפרסם מודעה בקטגוריה מסחרי להשכרה תחת התפריט נדל”ן באתר.
- הומלס – ניתן לפרסם בקטגוריה נדלן מסחרי, באתר Homeless.
3 האתרים הללו הורסים, ויפיצו את משרדכם לשוכרים שבאמת מתעניינים בכך. היתרון הבולט בפרסום בלוחות נדל”ן, שהתפוצה היא לאנשים ממוקדים שמתעניינים בהשכרת משרד או מחסן.
מודעות בעיתון
כולנו ראינו באיזה שהוא שלב, מודעות נדל”ן בסופי העמודים של העיתון. דרך מצוינת להביא נתח חשיפה נוסף, היא באמצעות פרסום מודעה בעיתון בקטגוריית הנדלן. ניתן לפרסם בעיתונים כמו:
- ידיעות אחרונות
- הארץ
- ישראל היום
- ובמקומונים שונים.
אופציה נוספת – פרסום באתר כלכליסט, או באתר BizPortal
שני האתרים מדברים אך ורק על נושא הנדל”ן, פרסום באחד מן האתרים הללו יביאו חשיפה הרבה יותר ממוקדת לשם השכרת המשרד. אנשים שמתעניינים בהשקעות ובנדל”ן נמצאים באתרים הללו, חשיפה אליהם תניב סיכויי סגירה הרבה יותר גבוהים. למה? כי אלו אנשים שיודעים בדיוק מה הם רוצים, ועשו את שיעורי הבית לפני.
קמפיין ממומן בגוגל
לאחרונה, אנו רואים לא מעט משרדים להשכרה אשר מפרסמים מודעה בגוגל.
במידה ונרצה קהל באזור מסוים, קהל קצת יותר ממוקד, פרסום בגוגל תהיה בחירה מעניינת.
הדבר ידרוש ממכם אתר, או דף נחיתה. שימו דגש על בחירת מילות המפתח וניסוח המודעות.
קבוצות פייסבוק
ישנם קבוצות פייסבוק אשר עיסוקן העיקרי הוא נדל”ן ורכישה, נסו למצוא קבוצה בתחום ולפרסם.
ניתן גם למצוא קבוצות כלליות של בעלי עסק, או קבוצות פרסום שונות ולהתחיל לפרסם גם בהם.
אין לנו מה להפסיד, זה בחינם 🙂
לסיכום
פרסום משרדים דורשת את כל מאפייני הפרסום האורגני: חקירה ובדיקת קהלים, בדיקה ומעקב אחר מקומות פרסום רלוונטיים, בחירת מילות מפתח בקמפיינים ממומנים, ועוד.
אלה הם הערוצים הרלוונטיים ביותר לקבלת תזרים התעניינות גדול, עשו את החושבים, בדקו מהם הערוצים הכי ממירים וטובים, הקצו לכל ערוץ שיווקי את התקציב המתאים, ובחרו בטוב ביותר.
שימוש במס’ ערוצי שיווק רק יגדילו את הסיכויים לסגירה מהירה.
מקווים שעזרנו במעט, בהצלחה.